Monday, June 23, 2008

baru buka umah ni saya dah kena keluar lagi

Baju jer saya buka rumah ni untk anda, kan?

tapi sayang nya, saya terpaksa bertolak ke Kedah hujung minggu ini, kerana satu tugas yang tak dapat di elak....

Makanya tak dapat lah saya mengubah suai serta meng'update' cerita Budi dan ZunnurAin serta Is dan Hanim...


Cita cita nak hantarkan cerita ke mana-mana pun saya terpaksa kuburkan saja, lah....saya masih belum mampu nak buat panjang panjang....hehehe..apa saja ye.....

maka..sepanjang ketiadaan saya.....tolong jagakan rumah ni iya...sapukan sawang, mopkan lantai, semburkan minyak tanah...eh salah...semburkan ubat nyamuk......

sekali sekala tu.....kalau saya dapat ke CC, saya akn jenguk rumah ni...tapi ada ke CC di Merbok?? Ada orang Kedah tak kat sini......huhuhu....


Harap2 saya menjadi insan yang lebih baik selepasa saya pulang dari Merbok nanti dan hanya mengkhususkan penulisan saya untuk perbaiki diri saya yang sememangnya masih banyak kekurangan.................

Dan lagi satu..saya sedang cari peluang perniagaan untuk saya bawa ke Singapore. Kalau anda ada idea, silalah tinggalkan pesan atau email saya....Buat masa ni mmg aim nak bawa masuk tudung Indon dari Jakarta....

semoga Tuha permudahkan urusan saya...amin......

No comments: