Friday, June 20, 2008

ini blog saya, ini hak saya

Assalamualaikum warahmatullah

Setelah blog ini Hannah bataskan pada pembaca yang Hannah rasa hannah sudah kenali rapat di alam maya, hannah diganggu lagi dengan ancaman ntah apa-apa di chat box di sisi itu.

Nama, watak, dan jalan cerita yang ada di dalam setiap siri ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun, naik yang hidup atau yang sudah mati.

memang cerita Satu pengorbanan di garap daripada pengalaman Hannah belajar di madrasah selama 3 tahun. Hannah bersyukur, Hannah tidak tamatkan pelajaran di madrasah itu. Terima kasih Tuhan, kerana kau menyelamatkan aku dari tiouan dunia yang melanda para alim ulama. Namun hendak Hannah tegaskan disini, satu Pengorbanan,,,,,bukan cerita benar. Ia hanya fiktif belaka. Dan Saif dan Husni..walau nama ini mmg pernah wujud di madrasah itu, hendaklah Hannah terangkan, mereka bersama watak Mustazah adalah orang2 baik yg pernah memberi perangsang pada Hannah untuk belajar disana..walau jodoh Hannah di sekolah itu tidak panjang.

Kenapa Hannah memilih nama saiful Alam sebagai watak ustaz di sini juga? Kerana wajahnya yang serius itu Hannah pulih untuk menerajui watak didalam cerita ini. Kenapa tidak orang lain? kerana hannah rasa akhi akhi yang lain tak sesuai untuk memegang watak serius ini...

kenapa hak hannah mempunyai lima anak dipersoalkan disini. salah ke saya menulis ? Wahai hamba Allah yang rajin meninggalkan jejak di chat box...........tolong keluar dari hidup saya. kalau awak berani, come n face me..Kalau saya pernah mengganggu hidup awak semasa saya di madrasah dulu.....berhadapanlah dengan saya so dat saya dapat minta maaf publicly. Apa yang awak nak dari saya.....cerita ini seperti yg awak kata, rekaan saya semata-mata.....jadi nama siapa yang saya hendak guna, adalah hak saya......saya rasa saiful Alam yang dah jadi ustaz yg dikenali ramai itu tidak secerewet anda....Tak tahu lah saya, kalau nama dia tu ada TM mark....ataupun nama itu adalah satu nama registered......tapi cuma business names saja ada registered act, kan?


I am so sorry for being harsh...but I hate imposters...hamba Allah, you are really imposing, amat menyusahkan....

Do come out, and trash things out...............


Regards,

hannah md ikhwan

No comments: